Årsmøte i Teleidrettsforbundet avholdt

Postet av TIF - Telenor Idrettsforening den 31. Jul 2023

Torsdag 8. juni ble det avholdt årsmøte i TIF.  Møtet ble avholdt digitalt, og fysisk på Fornebu, og de fleste lagene var representert. Årsberetning og regnskap ble godkjent. Det ble ingen endringer i styresammensetningen:

Torbjørn BekkelienLeder
Ingrid Norwall VegdahlNestleder
Øyvind HemKasserer
Henry HansenSekretær
Sol HagenStyremedlem
Randi Stang VoldenStyremedlem

Vårens handlerunde av idrettstøy fra Trimtex!

Postet av TIF - Telenor Idrettsforening den 30. Mar 2023

Nettbutikken vil åpne nå på mandag 3.april i påskeuka, og stenger mandag 17.april.

Da er det straks klart for vårens handlerunde av idrettstøy fra Trimtex!

Nettbutikken vil åpne nå på mandag 3.april i påskeuka (med litt flaks, kan det være den åpner allerede i morgen), og stenger onsdag 19.april.

Dere vil få beskjed fra meg med en gang den åpner, på mail.

Denne gangen blir rabattordningen for våre medlemmer mye enklere for alle parter.

Det vil være lik rabatt for alle som bruker vår utsendte teamkode. Teamkoden vil bli sendt på mail til alle ledere av lokallag, for videre distribusjon ut i laget.

Det vil også bli sendt ut én rabattkode til hvert lokallag, som skrives inn ved utsjekk av handlekurven. Denne rabattkoden gir 50% rabatt på beløpet. Dette for at vi i TIF skal kunne identifisere hvilket lokallag de forskjellige kjøpene kommer fra.

Trimtex gir oss en rabatt på 30% på ordinær pris, mens TIF i tillegg altså gir en rabatt på 50% på det igjen. Dette gjør at prisene blir meget gunstige for alle våre medlemmer!

Designet er nå helt fornyet, med et stilig og tidsriktig uttrykk, som gjør at medlemmene kan ikle seg kvalitetsidrettstøy og virkelig være stolt av å ha Telenor-logoen på brystet.

Benklærne vil være i tidløst og anvendelig sort, som «passer til alt». Se bilder nedenfor.

Om det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt med meg på mail sol.hagen@telenor.no.

Ny hjemmeside for TIF

Postet av TIF - Telenor Idrettsforening den 21. Feb 2023

Teleidrettsforbundet sin hjemmesiden har fått nytt utseende.

Innholdet er stort sett uendret, men i ny layout.

Det skal være enkelt å finne nyttig informasjon, så vi setter pris på innspill og spørsmål.

Nytt fra sist styremøte i TIF

Postet av TIF - Telenor Idrettsforening den 21. Des 2021

Fra sist styremøte i TIF har vi følgende informasjon:

• Velferdsmidlene for 2021 er nå utbetalt til lokallagene.
  • Bestilt idrettstøy forventes å bli levert i uke 52.

Vi ønsker alle God Jul.

Oppsummering av bedriftsidrettens spørreundersøkelse.

Postet av TIF - Telenor Idrettsforening den 4. Mai 2020

Hei alle sammen.

Her kommer en liten oppsummering av spørreundersøkelsen som ble kjørt i fjor høst hvor vi ønsket oss tilbakemeldinger på hva innenfor bedriftsidretten i Telenor som fungerer og hvordan vi kan bli enda bedre. Responsen var veldig bra og vi fikk mange gode tilbakemeldinger, disse vil vi ta med oss videre inn i arbeidet med å løfte bedriftsidretten i Telenor.

Under finner du en oppsummering av undersøkelsen, samt noen av de forbedringspunktene som vi skal ta med oss videre:

• Største andelen av respondentene var menn og aldersgruppen 46-60.
  • Hovedvekten var allerede medlem i ett lag.
  • Geografisk kom det flest svar fra Oslo, Bergen og Bodø.
  • Bare litt over 60% kjente til hvilke aktiviteter som blir tilbudt i sitt lokallag.
  • 52% kjenner ikke til fordelene ved å være medlem i ett idrettslag.
  • Hoved andelen får informasjon via mail og hjemmeside i dag, men flertallet ønsker mer av informasjonen på workplace.
  • En forholdsvis stor andel vet ikke hvem som kan være medlem av ett idrettslag i dag.
  • Idrettstøy, fellestreninger og refusjoner av startkontingenter er de 3 viktigste faktorene for å være medlem.
  • Sosiale fellestreninger og felles aktiviteter er det som er desidert størst savnet.
  • Kampsport er en av aktivitetene som flere har etterlyst.
  • 36% sier de kunne ønske å bidra til å drive aktiviteter i lagene.

Gjennom disse tilbakemeldingene, så ser vi at vi må jobbe mer med blant annet:

• Å være mer synlig i sosiale medier som f.eks Workplace internt.
  • Informere oftere om aktiviteter og tilbud i de ulike lagene.
  • Oppdatere websider og andre informasjonskanaler hyppig, slik at innhold ikke blir utdatert, samt unngå at det kan være vanskelig å finne ut hvilke aktive tilbud som finnes i ditt lokallag.
  • Bruke workplace som hovedkanal for interne medlemmer.
  • Drive mer aktiv rekruttering til nye aktiviteter i sosiale medier.
  • Øke andelen fellesaktiviteter.
  • Utnytte potensialet i de som ønsker å brida til å drive aktivitet.