INVITASJON TIL TELEMESTERSKAP I BOWLING I TRONDHEIM 31.MAI-2.JUNI 2019

Postet av Telenor Skien B.I.L. den 3. Apr 2019

REISE:

SAMLING FREDAG KVELD:

Trondheim Lufthavn, Værnes ligger ca. 31 km fra Sentrum. Flybussen stopper rett utenfor Scandic Solsiden som er vår mesterskapshotell.

Trondheim Sentralstasjon ligger 1.4 km fra hotellet.

Det er ikke lenge til mai, så bestill billetter snarest mulig, jo tidligere dere bestiller jo billigere blir det!

HOTELL:

Vi har fått en meget god avtale med Scandic Solsiden, som ligger sentralt til i Trondheim med nærhet til alt. Fantastisk shopping og uteliv rett utenfor døren. Det er gangavstand til bowlinghallen, en liten kilometer.

Enkeltrom m/frokost  kr. 890,-

Dobbeltrom m/frokost kr. 990,-

Fredag kl.20.00 har vi holdt av plass på Kjeglekroa Kongensgt.30, Trondheims eldste pub. De har ett bredt utvalg innen øl og whiskey og det serveres også noe å spise. For de som har lyst kan spille det artige spillet sjoelbak.

Booking gjør dere selv via hjemmesiden til hotellet: https://www.scandichotels.no/solsiden

eller mail: solsiden@scandichotels.com

Oppgi kode: BTEL310519

Frist for booking av hotell er: 30.april 2019.

Det er mulig å parkere i Solsiden P-hus til en døgnpris kr.250,-, med direkte heisadgang til hotellet.

BOWLING:

Mesterskapet vil bli arrangert i henhold til Teleidrettsforbundets (TIF) regler, alle medlemmer i bedriftsidrettslag som er tilknyttet Teleidrettsforbundet har anledning til å delta

Vi bruker Dora 1 Bowling & Biljard, Kobbesgt.6, 7042 Trondheim, samme som i 2009.

Det er bra med parkeringsplasser for dere som bruker bilen, hallen sørger for fri parkering, bare husk å be om parkeringsbevis hos betjeningen (kun fredag, fri parkering lørdag og søndag)

Vi vil bruke 12 baner og vi spiller 6 serier individuelt på fredag og 6 serier lag på lørdag.

Foreløpige puljetider er:

Fredag kl.13.00 og kl.16.00

Lørdag kl.10.00 og kl.14.00

På grunn av begrensninger i antall baner kan det bli aktuelt for lokale spillere å spille individuelt på torsdag kveld.

Det serveres en brus og en baguette før spillingen fredag.

Det er også mulig å kjøpe enkle retter i hallen.

Startkontigent:

Kr. 380,- pr. spiller for individuelt

Kr. 380,- pr. spiller for lagkonkurranse.

BANKETT:

Lørdag kveld blir det tradisjonell bankett på Scandic Solsiden. God mat & drikke, premieutdeling, musikk & dans.

Bankettpris kr.700,- pr. person, som må innbetales på forhånd.

PÅMELDING:

Påmelding gjøres på vedlagte skjema. Fyll ut alle feltene og returner til Arve Pevik, epost: arve.pevik@telenor.com

Frist: bindende påmelding med innbetaling innen 1.mai.

BETALING:

Startkontingenten og betaling for banketten må betales inn på forhånd til konto:

Telenor BIL Trondheim v/Arve Pevik
 Otto Nielsensv.12
 7004 TRONDHEIM

Merk innbetalingen med lagets navn og hva innbetalingen gjelder eventuelt send mail med tilleggsinformasjon.

Lurer dere på noe er det bare å ta kontakt:

Elin Anne Larsen, Mobil: 97042210,

Epost: elin-anne.larsen@telenor.com

TBIL Trondheim ønsker alle hjertelig velkommen til årets begivenhet! Gleder oss J

Invitasjon TM 2019.doc

Påmeldingsskjema TM 2019.xlsx