Telemark Idrettsfestival 2022

Postet av Telenor Skien B.I.L. den 22. Jun 2022

4. - 5. november Skien Fritidspark / Skien

Endelig kan vi invitere til en herlig idrettsfest for voksne i regi av Bedriftsidretten i Telemark. Sett sammen lag av venner og kolleger og bli med på Telemark Idrettsfestival. Det blir morsomt, komisk, alvorlig med mange gode stunder sammen på banen.

Telemark idrettsfestival foregår i Skien med Skien Fritidspark som utgangspunkt. Faktisk alle aktiviteter, med unntak av Padeltennis spilles her. Det er også hotell på samme sted og vi skal ha cupfesten rigges til med lyd, lys, scene og en flott setting for bespisning i Flerbrukshallen. Så hit kan du komme hele helgen å være sosial og aktiv sammen med venner og kolleger.

Vi starter fredag 4 november med foredrag og trening med Pia Seeberg. Dette har egen påmelding HER, før vi kjører en skikkelig cup-turnering hele lørdagen. Vi håper så mange som mulig vil være med på Cupfest lørdagskveld. Her blir det tapas, bar, DJ og underholdning. Men viktigst av alt, det skal være stor takhøyde, masse rom for sosial prat og god stemning.

Følgende aktiviteter og konkurranser tilbys:

• Sjakk
  • Curling
  • Kanonball
  • Volleyball
  • Dobbelball (fotball og innebandy)
  • Rinkbandy
  • Padeltennis

Mer informasjon om arrangementet og konkurransene finner du her

Telenor Skien B.I.L. dekker påmelding for sine medlemmer

(Det vil være en egenandel å betale for det enkelte medlem.)