Holmenkollstafetten

Alle ansatte i Telenor har nå muligheten til å delta på Norges største stafett.

Telenor Young Professionals sammen med bedriftsidrettslaget i Oslo vil i år arrangere løpet og bedriftsidretten dekker påmelding, samt t-skjorter til alle deltakerne.

Er dere en gjeng som har ett lag klart, ikke nøl med å melde dere på. Husk at laget må ha en lagleder, denne personen vil få løpende informasjon om deltakelse og oppmøte.

Er du ikke en del av et lag enda? Fortvil ikke, her kan du også melde deg på individuelt.

Du vil da bli plassert ut i ett av lagene som har ledig plass, eller satt sammen på et eget lag med andre løpere fra Telenor.

Vi håper at så mange som mulig tar utfordringen og blir med.

Påmeldingsfrist 27.02.20 kl 17:00

Påmelding for lag

Påmelding for enkeltpersoner

Merk: Dette er en intern påmelding for alle Telenoransatte, så man betaler ikke noe for denne.

Bedriftsidretten og YPN vil sørge for at alle lag som registrerer seg her får plass i stafetten.

Har du allerede meldt på ett lag via holmenkollen.no, eller har andre spørsmål, send mail til torbjorn.bekkelien@telenor.com