Telenor Skien sitt bedriftsidrettslag har en aktiv og engasjerende bowling-gruppe som gir de ansatte muligheten til å møtes og konkurrere på en sosial og underholdende måte. Gruppen består av en blanding av erfarne bowlere og nybegynnere, og de møtes jevnlig for å trene og konkurrere.

Bowling-gruppen gir medlemmene en flott mulighet til å utvikle sine bowlingferdigheter, samtidig som de har det gøy og skaper positive relasjoner med sine kolleger. De deltar også på lokale og regionale turneringer, hvor de kan vise frem sine ferdigheter og konkurrere mot andre bedriftsidrettslag.

Selv om bowling-gruppen legger stor vekt på å forbedre sine ferdigheter og oppnå gode resultater, er det også en viktig del av gruppen å ha det gøy og skape et positivt miljø. Gruppen er åpen for alle ansatte i bedriften, uavhengig av ferdighetsnivå, og medlemmene er alltid velkomne til å delta på øktene uansett om de er nybegynnere eller erfarne bowlere.

Lagene

Telenor 1 (3. divisjon)