Indoor Cup- Langesund

Påmeldingsfrist: 10.02.2023 02:00

Vis kart

Indoor Cup

Indoor Cup er nytt for året i 2023. Bedriftsidretten i Telemark er arrangør og formålet er at bedrifter og vennegjenger skal kunne samles til en sosial og morsom cupdag.

I tillegg til selve spillet ønsker vi å skape en sosial arena, hvor det er rom for å ta en prat med både medspillere og motspillere, og vi legger opp til felles pizzalunsj, i tillegg til kaffe og god musikk mellom kampene. Her kan alle fra 16 år delta og vi oppmuntrer bedrifter, foreninger og vennelag til å melde seg på.

Indoor Cup blir avholdt i Skjærgårdshallen i Langesund. Kampene blir spilt i flerbrukshallen og fotballhallen.

Tidspunkt og registrering

Selve cupspillet avholdes mellom kl. 10.00-16:30. Registreringen åpner kl.9. Vi har også en gjennomgang av spillreglene kl.9:30.

Idrettene

Idrettene vi tilbyr er kanonball og fotball.

I kanonball er det kun åpen klasse. Det vil si at det ikke er krav til kjønnsfordeling. Vi spiller med seks spillere, fem ute + en konge/dronning. Det er plass til åtte lag. Kampene foregår i flerbrukshallen.

I fotball tilbyr vi både åpen klasse og mix-klasse. I åpen klasse er det ingen krav til kjønnsfordeling. I mix-klasse skal det til enhver tid være to fra hvert kjønn på banen. Vi spiller med fem spillere ute + en keeper. Det er plass til seks lag i hver klasse. Kampene foregår i fotballhallen.

Hvordan kampoppsettet blir avgjøres av antall påmeldte lag. Vårt mål er at alle lag skal få minst fem kamper hver, og at alle lagene skal få pause imellom kampene*.

*Med forbehold.

Heiagjeng

Vil du ikke delta som spiller, men ønsker å heie på din bedrift eller et vennelag? Da er du også velkommen! Vi kårer til og med Cupens heiagjeng. Det er lov å være kreativ :)

Priser

Avgiften dekker deltakelsen for hele laget, dommeravgift, baneleie og bevertning mm. Prisøkning etter 16.januar.

Medlemslag: 1990,- (pris etter 16.januar: 2190,)

Ikke-medlemslag: 2490,- (pris etter 16.januar: 2750,-)

Heiagjeng:

Det er gratis å heie, men hvis dere ønsker bevertning i løpet av dagen kan det betales kr 50,- per person (dekker pizza, kaffe og kaker). Send beskjed til trine.gjerstad@bedriftsidretten.no

Påmelding

Påmelding vi "Påmeldingsknappen" øverst på siden. Da kommer du inn på Profixio. Det er kun lagnavn og lagleder som vi trenger informasjon rundt i påmeldingen. Tilhører dere et bedriftsidrettslag velger dere "Medlemspris" ved påmelding. Påmeldingen er bindende.

Påmeldingsfrist er fredag 20. januar.

Servering

Vi legger opp til felles pizzalunsj. I tillegg til dette vil det bli servert kaffe og noe søtt i kafeteriaen i Skjørgårdshallen, som er gratis for deltakere.

Lyst på et aktivitetstilbud til familien, mens du spiller?

Vi har en avtale med Quality Hotel Skjærgården og Badeparken i Langesund. Avtalen gir deg og din familie* rabatter på inngang til i badeparken. Dere får også rabatt på pizza i kafeen i Badeparken mellom kl.10-18 på cupdagen, søndag 12.februar.

Inngang barn (opp til 13 år): 115,- (ordinærpris 180,-)

Inngang voksen: 130,- (ordinærpris 210,-)

Dere får 20 % rabatt på pizza hvis dere ønsker å spise i badeparken.

*Rabatten gjelder for nærmeste familie til en spiller som deltar på cupen.

Spilleregler

Vi forholder oss til generelle regler for idrettene, men det vil være egne turneringsregler som omhandler tid, størrelse på bane og antall spillere. Dette kan du lese mer om under de aktuelle idrettene.

Ansvar

Alle lag deltar på eget ansvar. Det er ikke forsikring inkludert i kontingenten. Vi anbefaler at lagene selv ordner forsikring.

Antidoping

Norges Bedriftsidrettsforbund er underlagt antidoping Norge. All bruk av ulovlige preparat og dopingmidler er forbudt. Det kan bli foretatt tester under turneringen.

Diskriminering, hets, vold og trakassering

All form for diskriminering, hets og trakassering er forbudt og vil bli straffet med rødt kort og utestengelse fra turneringen. Alvorlige tilfeller kan føre til anmeldelser.

Kutyme

Her stiller alle på lik linje. Vi skal ha det gøy, være inkluderende å alltid gi et hilsende blikk til dine medspillere. Sammen skaper vi aktivitetsglede og har det gøy sammen.

Forsikring

NBIF operer ikke med lisens og forsikring er ikke inkludert i sine kontingenter. All deltakelse på eget ansvar.

Vi oppfordrer alle til å tegne lags-forsikring eller individuell forsikring via vår samarbeidspartner eller ha sine personlige forsikringer i orden. For mer informasjon og bestilling av forsikring her.

Administratorer