Telenor Skien sitt bedriftsidrettslag har en blomstrende sykkelgruppe som er en kilde til stolthet for bedriften og dens ansatte. Sykkelgruppen består av en mangfoldig gruppe mennesker med ulike nivåer av erfaring og ekspertise innen sykling.

Gruppen møtes jevnlig for å sykle sammen og utforske de vakre naturskjønne rutene i og rundt Skien. De deltar også på ulike sykkelarrangementer og konkurranser i løpet av året, både lokalt og nasjonalt.

Sykkelgruppen er åpen for alle i bedriften, uavhengig av deres nivå av sykkelopplevelse. Enten du er en erfaren proff eller en nybegynner, er det plass til deg i gruppen. Medlemmene i gruppen er imøtekommende, støttende og alltid villige til å hjelpe hverandre med å forbedre ferdighetene sine og nå sykkelmålene sine.

I tillegg til de fysiske fordelene ved sykling, gir gruppen også en flott sosial atmosfære for medlemmene. Det er en flott måte å møte nye mennesker, bygge samhold og ha det gøy samtidig som man fremmer en sunn og aktiv livsstil.

Ivar V Christensen