Varden trimkarusell 2023

Påmeldingsfrist: 26.04.2023 20:00

Varden trimkarusell

Løp, jogge eller gå - DU velger selv

Perfekt for bedrift og grupper. Delta sammen og skap gode minner, relasjoner og masse aktivitetsglede. Alle løp er 4-5km og vi fikser naturligvis kaffe, enkel bevertning, musikk og god stemning.

Varden trimkarusell 7. løp 22. August - Skien Fritidspark

Start/mål:

Ved hovedinngangen til Skien Fritidspark

Parkering:

Parkering på egen plass

Startnummer:

Du kan hente ditt startnummer fra 16.00. Har du sesongkort bruker du ditt nummer på alle løpene og bevarer dette selv. Har du kjøpt enkeltstart får du utdelt ett lånenummer som må leveres tilbake etter målgang.

Start:

Deltar du uten tid kan du starte når du selv ønsker mellom 16.00 og 18.00. Deltar du med tid starter du i fellesstarten 18.00. Dersom det ikke skulle passe på ett av løpene kan du ta tiden selv og gi beskjed til oss så skal vi legge inn tiden manuelt.

Løype beskrivelse:

Samme løype som i våres. Lysløypa rundt mot klokken. 5km på grus.

Generell informasjon om Varden trimkarusell:

Pris Høstsesong:

Høst sesongkort kr. 500,- (Medlem kr. 400,-) Enkeltstart 140,-

(Påmeldingsavgift på kr 25,- kommer i tillegg)

Rabattkode for medlemspris sendes ut i nyhetsbrev med medlemsfordeler til våre medlemmer. Vil din bedrift være medlem og/eller booke for samlet gruppe? Ta kontakt med oss per eposttelemark@bedriftsidrett.no

Gjennomføring:

Vi har 12 løp i Grenland. Hvert løp har løpsdag på tirsdager. Start uten tid fra 16.00 og frem til fellesstart med tidtaking 18.00. Dersom det ikke passer dette tidspunktet kan du gjennomføre- og registrere selv innen søndag samme uke. Løypen er kun merket tirsdager 16.00-18.45

Alle løp er på 5-6km og på variert underlag. Du deltar akkurat i det tempo du selv ønsker. Her er det deg selv som er i fokus og hos oss kan alle fra 15 år, uansett form og nivå delta. Vi oppmuntrer bedrifter til og delta sammen.

Den gode rammen:

Hver tirsdag 16.00-18.00 legger vi opp til en hyggelig og sosial ramme. Vi fikser bevertning, kaffe, saft og vann. Det blir musikk og godt felleskap. Vi oppmuntrer venner, bedrift og foreninger om og komme sammen og delta.

Premier:

UKENS HOKA:

Alle som deltar tirsdager fra 16.00 til og med fellesstarten 18.00 er med i trekningen som "ukens HOKA" og får et valgfritt par sko fra HOKA verdi maks 2500,- Premien sponses av HOKA.

Alle som gjennomfører minst 8 av 12 løp er med i trekningen av flotter premier ved sesongens siste løp. Disse premiene trekkes ut 18.40 på siste løp og alle må derfor ha registrert sine løp innen siste løpsdag 18.00 for å være med i trekningen. Dersom som løper fellesstart på siste løp blir da registrert som startene og er med i trekningen. Uttrekkspremier ved sesongslutt:

• Overnatting hos Kragerø Resort
  • 3 x gavekort verdi 1000,- hos CityCon Herkules
  • Flere premier kommer...

Terminliste:

Før sommer:

25.04 Hjellevannet rundt

02.05 Skien Fritidspark

09.05 Grasmyr

23.05 Gulset

30.05 Stridsklev

06.06 Siljan - Steen-Hansen Maskin

Etter sommer:

22.08 Skien Fritidspark

29.08 Grasmyr

05.09 Gulset

12.09 Stridsklev

19.09 Siljan - Steen-Hansen Maskin

26.09 Hjellevannet rundt

Påmelding:

Gjøres i EQ timing. Klikk "Påmelding" opp i høyre hjørnet. Vell sesongkort med eller uten tidtaking så er alle 12 løp inkludert og du sparer penger. Du bruker da det samme startnummer hver gang.

Velger du enkeltløp så åpner påmelding til hvert løp 1 uke før med unntak av første løp Hjellevannet rundt som er åpent for påmelding allerede nå. Her får du kun ett låne nummer som skal levers inn etter fullført løp.

Forsikring:

NBIF operer ikke med lisens og forsikring er ikke inkludert i sine kontingenter. All deltakelse på eget ansvar.

Spørsmål:

Har du spørsmål kan du kontakte Thomas på thomas.stornes@bedriftsidretten.no

Spesifikk deltaker-informasjon knyttet til arrangementet, oppmøte, startnummer etc. kommer på ett senere tidspunkt.

Takk til våre partnere:

Administratorer